sobota, 27 września 2014

ponowne powitanie i kilka drobiazgów

witam serdecznie po dwóch latach obijania się
Zaczynam od nowa i obiecuję aktywność...mam kilka drobiazgów do pokazania, więc na początek będzie o czym pisać, a potem będzie trzeba  wziąć się za pracę, żeby było co pokazać...
pozdrawiam Beata


P.S. Na początek kilka drobiazgów uszytych przeze mnie, szyję dalej i uczę się,. Jeszcze brak mi dokładności i mimo starania się, czasem wyłazi mi nitka nie w tym miejscu, czasem nie wiem jak zawinąć...ale powstają w tym strasznym bajzlu wisiory, bransoletki i kolczyki, które podobają się wielu osobom...więc działam
kamee, koraliki szklane, perełki naturalne rzeczne i sztuczne, naturalne kamienie półszlachetne i sznurek sutaszowy

jak zwykle zaczynam kilka rzeczy naraz, a potem zastanawiam się , jak to skończyć
bajzel na stole

to już chyba gotowe ...
komplet z kameami zrobił furorę... a co czasem muszę się pochwalić :P
najprostsze a jednak efektowne bransoletki


1 komentarz:

  1. O jak dobrze znam ten stół, a kamme jeszcze bardziej;). Jakby ktoś chciał kupić to zapraszam do kontaktu:)! Ale Twoja kreatywność Beatka czasem mnie przerasta, w życiu bym nie wpadła na to, żeby gotowe medaliony obszywać sutaszem, widziałam efekt na żywo i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń